0. óra | 7.45 - 8.25 |
1. óra | 8.30 - 9.15 |
2. óra | 9.30 - 10.15 |
3. óra | 10.30 - 11.15 |
4. óra | 11.25 - 12.10 |
5. óra | 12.20 - 13.05 |
6. óra | 13.15 - 14.00 |
7. óra | 14.15 - 15.00 |
8. óra | 15.15 - 16.00 |
A Korm. rendelet rendelkezései alapján 2012. január 1-jétől a diákigazolvány igénylési folyamata teljesen elektronikusan történik.
A fénykép és aláírás felvételét az új igénylési folyamat szerint az okmányirodák végzik külön szolgáltatásként.
A fénykép és aláírás felvételét tehát az Okmányirodák végzik, ahová vinni kell az összes személyes iratot (születési anyakönyvi kivonat, személyi igazolvány, lakcímkártya, ha van érvényes útlevél), mivel az igénylés adatai a személyi és lakcímnyilvántartással kerülnek összevetésre a fényképek hozzárendelése előtt. Itt kapnak egy „Nemzeti Egységes Kártyarendszer – Adatlap” c. nyomtatványt.
Az iskolába be kell hozni a gyermek lakcímkártyáját és az Okmányirodában kapott adatlapot.
Az iskola az elektronikus rendszerbe bejelenti a tanulót.
Az elkészült igazolvány az általános iskola részére kerül kipostázásra. A gyermek a titkárságon veheti kézhez megérkezését követően.
Az elkészülésig ideiglenes diákigazolvány kiállítására van lehetőség. Az ideiglenes diákigazolvány érvényességi ideje 60 nap.
A közoktatásban kizárólag azoknak a diákoknak az igazolványát kell érvényesítő matricával ellátni, akik betöltötték a 16. életévüket.